Terima kasih

Marilah kita sama-sama mengamalkan gaya hidup yang sihat! Selamat tinggal toksin~

Monday, November 8, 2010

ANNOUNCEMENT

Assalammualaikum pelanggan-pelanggan EllyzsHop,
Terima kasih kerana membeli belah di blog saya ini. Saya harap anda berpuas hati dengan barang yang dijual kepada anda. Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan mengenai detox foot patch ini, anda boleh la terus email@mesej saya. Esok adalah hari terakhir promosi pembukaan kedai saya ini, tapi anda jangan risau, diatas permintaan ramai, saya akan selalu membuat promosi seperti ini. Tetapi harganya tidak semestinya sama seperti promosi sebelum @ yang akan datang. Terima kasih kerana membeli belah disini.. Beritahulah kawan-kawan anda untuk membeli disini, kerana saya hanya menjual dengan harga yang murah aja!!  Mari kita membuang toksin yang berlebihan & hidup secara sihat~

No comments:

Post a Comment